Sunday, December 26, 2010

cuti!!! CUTI!!!! cuti!!!

Assalamualaikum

wah!!!gler lame x update blog kan..hahaha..
hampir aku lupe password untuk blog nih..
urm..setelah sekian lame x update blog..
rasenye aku sampai takde idea nak tulis ape..
eh silap..bukan xde idea tapi terlalu banyak yang nak dicerite..
ermm...nak stat dari mane ek??
urm...pasal KEJE?xbest pon..[stakat keje 3 ari bek xpayah citer r beb!]hahaha
pasal GUNTING RAMBUT??errmm..xleh..aurat..hihi
pasal JALAN2??alamak,banyak sangat la jalan2 nye..nk mule dari mane?
okeh,mandi kat STARHILL..huhu..xde ape nk cter
pegi kenduri kendara??skali jek pon ikot mak..
jalan2 ngan kawan..ermm 
[xkan nk cter men boling pastu masuk longkang jek n xpnh strike]
tgk wayang???cter HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH..huh!!xbest~
wat kek batik??semestinye..itu dah jadi rutin..
smpaikan mrs.papa nek boring tgk aku wat kek batik kat uma
tp xpe mak..adik kan dah masakkan sosej role+meat role..sdap kn??hehe
tapi yang bestnye aku jumpe tempat karok yang best kat jaybee..
taraaaa...ALIBABA KARAOKE..
murah..rm5 utk 2 jam n tmpt die exclusive..bilik yg besar..
xmen la karok jamban..=p
so,aku rase kali ni post aku xde ape yang dapat aku critekan..
yang penting aku dah nak start sem baru..
result???aku memegang prinsip
'jangan tanye orang kalo xnak orang tau kau punye'
hahaha

p/s : ni je gambar yang aku ade..gmbar karok xdapek nk release..sume kat kamera depa..

1 comment:

  1. ALIBABA karoke... da penah pegi... amek sekali 2 jam kaw... ahahah

    ReplyDelete