Tuesday, November 9, 2010

mY dEarEst mOhD hAiRuzAn HiLmi

Semalam aku bukak number maxis aku yang telah sekian lame diabaikan..[cian die~]
ok,point die bukan pasal itu okeyh..haha..memandangkan kredit maxis yang masih berlambak [RM1.25 kire masih byk la bg org yg jarang gne kn?] so aku mesej la kak mega utk bertanyekan kabo [seyes,rindu banget same die..rndu nk dgr die bebel soh masak,kemas uma n bla bla bla].Then die kabo la yang actually 06/11 aritu bday hilmi...walaoh!!!MACAMANE AKU BOLEH TERLUPE BDAY ANAK SDARE AKU SENDRIRI NI????!!beri2 sori my dear..mak andak buzy sgt ngn exam smpai lupe bday kamoo [bz exam ke bz fb??]..dan2 plak mak die mintak hadiah yg besor dr mak andak die nih..hades..xpe2..t mak andak bwk hadiah yg paling besar..hadiah die 'mak andak yg balik j0h0r'..ok x??ape??x ok??pelempang nk??kcik2 dh byk cekadak [hahaha,garang nih!!]..papepon ni wish mak andak utk kamoo :
1.sweet 5th
2.dgr ckp ibu..xmau mlawan2
3.blaja tdo ngan abang2..xmo tdo ngn ayh ngn ibu..dh bsar kn??cmne nk dpt adik cmni.. [errr?]
4.mak andak balik nanti ko cium mak andak banyak2..xnk cium mak andak xnk bg hadiah lagi!!
5.ouh,tamakon selebret besday 2x..xtinggalkn utk mak andak..huh!!
6.jangan cengeng!!lelaki kene jadik kuat!!yeah
7.mak andak saaaayyyaaannngg kamooo~

boleh adik cakap cket??? [trademark die]
   
love u syg
love,
mak andak a.k.a kakak sulung kamoo
[akibat xnk mengaku tua]

No comments:

Post a Comment