Friday, September 16, 2011

warna warni di aidilfitri

rase malas nak menulis.tengok gambar jela ye??teng teneng ~ ~ ~ ~

bende pertama yang mesti dibuat lepas solat sunat Aidilfitri
beraya 'rumah' sang ayah

   
rumah  - wajib - kunjung
berfotofoto dengan family kazen tercinta


(: nampak happy je kan :)
*ye aku tengah pegang duitraya*

anak-anak menakan tersayang
*aku geram dengan pose akim.kiut sangat!*

sesi makan rawon(sup tulang boyan)
*tudiah,tulang besaq lagi dari mulut.haha*
  

bile rawon didepan mate
kuih raya xkan laku punye
''cis,tagune punye rawon.kata kuih raya''
akim : takmo peluk.akim taksuke!!
mak uda : tu kamera tuh.amek la gamba jap sayang
mak andak : aku sepak jugak budak ni kang~
*ye,aku memang sorang mak andak yang penyayang.kn?? ;P*

our big family
*ni baru separuh bai*

kenape mesti nak peace ek??   

jemputla datang beraya rumah saya.tingkat 4 je
*sempuuutt*
sesi beraya dengan kawankawan ex-aspurian
*fika sori muke ko dapat separuh je.hoho*

No comments:

Post a Comment