Saturday, October 2, 2010

Kite kawan selamanya~


 This entry is dedicated for my friend who is doing his exchange student's programme...MOHD HATTA MAHAT

Hatta...
Aku nak say thanx kat kau...
sebab
*jadik kawan stdy grup aku mase form 6 dulu
*blikan aku strepsils mase aku sakit tekak kat skola dulu
(siap ade sampul lagi..mcm nk bagi adiah..haha)
*kau banyak tolong aku untuk exam sejarah mase form 6 aritu sampai aku leh dapat A..hihi
*ayam yang kau wat untuk jamuan kelas kite sangat sedap
*same-same settlekan hal mase nak masuk usm dulu
*sambut besday aku mase sem 1 dulu(sweet sgt)
*banyak belanje aku(terutame pizza hut tuh)
*bagi aku kad raye yang sgt besooo
*sabo ngn perangai aku yang xmatang ni
*n banyak sebab lagi


Bile kau xde baru aku tau..
banyak yang kau dah wat utk aku
and maybe aku xleh nk balas sume jasa kau
cume ni je yang aku leh wat utk mase nih..
gambar2 kenangan dari zaman sekola sampai kite masuk u same2..
sbnanye ade banyak lagi gambar..
tp,aku rase ini yg paling ok
(sebab gambar aku yg len buruk giler!!!)
hehehe
tatap wat kenangan keyh..
opppsss..
ok,maybe ade yang tersalah faham ngan kite..
antara aku ngn kau...
kite adela besfren...
kite xkan mungkin akan jadi kekasih..
sebab seorang sahabat yang mencintai sahabatnye adela pengkhianat..
kn ta kn??..
bagi aku..
mohd hatta mahat adela seorang sahabat
yang susah untuk aku carik dizaman modenisasi ni.
okeyh..harap kau jage diri at German tuh..
jage maruah agama,keluarga dan diri k..
kite akan tetap jadi kawan selamanya~

 pssssttt:salah satu sebab aku wat entry ni sbnanye nk mintak ole2 dari German (syhhh,jgn btau sesape)
             hehehhee..(n_n)

1 comment: