Friday, April 22, 2011

aiseh,sexynye bulan~

'' bila kite rindu seseorang, kite tengok langit malam, sebab kat situ ade bulan, lagi - lagi time bulan mengambang, ahai sexynye bulan, mari la kite dancing dinda (ayt ali baba bujang lapok), pastu kite tengok bintang, kite lagi suke kalo tengok ade banyak bintang, kadang - kadang bole menitis air mata kite (ala - ala musafir di aidilfitri) bile tengok bintang..sebab ape? sebab kite nampak orang - orang yang kite sayang..kat sebelah situ ade arwah ayah (oke,kesat airmata jap), kat sebelah die yang besar cket tuh mak, pastu ade adik beradik kite, eh,ramai muke kawan - kawan kite,yang terang tu..ye yang terang sikit tuh..itula awak..alalala rindunye..''

..cube teke awak kat bintang yang mane..

haha,kalo tanye perempuan mesti ramai yang suke tengok langit malam kan (oke pastikan hari xhujan ye sebab kalo ari ujan ape yang korang nak nengok?)..bagi aku, kalo aku dalam masalah ke,aku runsing ke, ilang mood ke (mood aku suke men cak2)..mesti aku nengok langit malam..daripada ko tgk langit bek ko tgk buku!..aku rase aku dapat rase ketenangan bile tengok langit malam, sekurang-kurangnye aku bersyukur dengan keindahan ciptaan TUHAN kan daripada aku nengok keindahan ciptaan manusia (oke,aku memang kaki pesbuk!)

..banyaknye bintang..

nanti, bile aku dah kawen aku nak nengok langit malam ngan laki aku.kalo die xmo teman, aku ikat die kat tiang bagi die dok diam2.(gila paksaan!!) then aku nak dok lentok kat atas bahu die (pastinye die merase tersiksa ye meminjamkan bahu die kat kepala batu aku)..pastu aku nak terangkan die satu - satu bintang tuh melambangkan sape sampai la aku tertido dan dia mengangkat aku balik (eh,die kene ikat..cmne nak angkat aku?hahah)..tapi aku rase aku kena wat sekali - sekala jela..kalo selalu buat mau aku kene cerai..ape kau ingat abang takde keje len slaen nak meneman ko nengok bintang??bek abang men dota lagi bagusla!!nguahaha~ [OK,SESAPA YANG TANAK BACE PERENGGAN NI SILE AMEK PEMADAM CAP EXAM GRADE UTK PADAM PERENGGAN MENGGELIKAN NI YE]

oke,aku dgn laki aku tgh tgk ank kami bermain dibwh sinar bulan (cpt amek baldi dan muntah!!)

*cop,rumet aku ajak teman g toilet*

tapi buat mase sekarang ni aku just dapat tengok sorang2 jela sebab rumet aku xde mase dan xkose nak meneman aku tengok bulan..ape feeling tengok bulan ngan ko farieda! kata rumet aku..hahah..tapi who knows kan dalam mase yang same sidia 'nama yang takboleh disebut' pon tengah tgk bulan sekali.haha..oke,pekejadahnye die nak nengok bulan.bek nengok laptop aku yang slalu 'hang' ni kan.hahah..cakap pasal bulan,teringat plak aku kat satu lagu bruno mars ni ha..meh,aku share ngan korang..how sweet lagu ni..untuk awak2 yang sedang berbunga juga ya~~

TALKING TO THE MOON

I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back
I want you back
My neighbors think
I'm crazy
But they don't understand
You're all I have
You're all I have

At night when the stars
light up my room
I sit by myself

Talking to the Moon
Trying to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I'm feeling like I'm famous
The talk of the town
They say
I've gone mad
Yeah
I've gone mad
But they don't know
what I know

Cause when the
sun goes down
someone's talking back
Yeah
They're talking back

At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Trying to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

Do you ever hear me calling?
Cause every night
I'm talking to the moon
Still trying to get to you

In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I know you're somewhere out there
Somewhere far away
 
eh,awak!kite tgh cakap ngan awak ni,dgr x?xdgr pendek umo!:p
 psst : takut gak tgk bulan malam-malam ari..takut tertengok bnde len..haish..xmo3!!

1 comment: