Tuesday, April 17, 2012

TbL - TbS - TbP

Assalamualaikum
Everybody say yooo!!
(takde keje betul cakap sorangsorang)
Gile tajuk sangat tak best kan?
Tah hapehape je
Ape tu TbL?
Ape plak TbS?
Kejadahnye TbP plak?
Ya, itu adalah perjalanan cik saya (amboi,supan betol ayat)
iaitu bermula dari Terminal Bas Larkin (TbL)
seterusnya singgah kejap ke Terminal Bersepadu Selatan (TbS)
dan akhirnye sampai ke Terminal Bas Penang (TbP)
saje nak buat bagi nama pelik sikit
kali ni perjalanan aku lebih indah dari biasa
tau sebab ape?
jengjengjeng
Biarlah gambar berbicara
.
.
.

sorangsorang dari JB tanpa berteman


dah nak sampai TBS blur kejap.cuak dan terus gelabah takut bas taknak stop

Bila dah sampai buat muke yang sangat meyakinkan (hati masih cuak sebenarnye)

lepas solat terus carik makanan.lapaa tahap gaban (tapi kenyang tibetibe bile berdepan dengan orang yang ditunggu)
suprise!! happy advance birthday :)


meeting the girls.then jalanjalan sekitar KL


in front of AirPancut KLCC  (asek nak sebut airterjun aje)

kami jumpe caption ni!! suke sangat.hehe (oke,tau aku taklawa)

nak balik Penang dah. kami conquer bas ni . 4 orang je penumpang. heaven~

thank you Konsortium. (duadua pemandu kami pun perempuan, cume seorang je penumpang lelaki)
sangat respek dengan akak yang memandu.sempoi!!
tak siasia berjalan.dapat jugak hasil.hehe
by the way, saya AMAT merindui hardisc saya yang entah dimane sekarang
[T,T]


psstt : Sindrom Jetlag masih tak hilang sampai sekarang. ngantok ya amat tapi tak boleh tido dengan lenanya.
                                         

No comments:

Post a Comment