Friday, June 15, 2012

Happy Birthday Kakaks

Assalamualaikum

a big fat HAPPY BIRTHDAY wishes flying to
HANALIYA and MEGAWATI
kakakkakak saya yang sangatsangat saya cintai dan saya sayangi

happy 25th birthday untuk Specky Ana
yang menyambut birthday pada 13 Jun lepas
dengan ucapan selamat hari raya selamat hari lahir
Semoga dengan bertambahnya usia
maka semakin matanglah anda ye
dan sentiasa tabah dan bahagia disamping suami yang tersayang
(haih, dah berlaki dah kakak aku ni)
dan mudahmudahan dikurniakan anak kembar yang sihat dan cergas
dan boleh jadi pemain bola sepak yang tak dilanda kontroversi
kehkehkeh~



tak lupe jugak untuk kaklong saya, Megawati
yang dah mencapai umur 30 tahun pada hari ini (16/Jun)
selamat hari keluar perut mak diucapkan
dan jugak dengan ucapan tahniah sebab akhirnya dapat baby perempuan
semoga keluarga kakak semakin meriah dan lepas ni adelah kawan yang boleh tolong memasak
dan jugak semoga perkahwinan korang akan menjadi semakin bahagia walaupun dah 10 tahun bersama

akhir kalam,
adik sayang kat korang sangatsangat
semoga dapat menjadi anak yang solehah dan tak pernah melupakan keluarga
walaupun dah bersama disamping suami tersayang

love,
adik


psstt : Mak dan ayah kami memang pandai merancang sebab dalam family majoriti lahir bulan 6 dan 7. teringin pulak nak tau rahsia 'perancangan' diorang nih.kehkehkeh :P

No comments:

Post a Comment