Saturday, June 23, 2012

Ujian demi Ujian

Assalamualaikum

Disaat aku post update terbaru ni
kemungkinan di Singapore mak sedara aku sedang dibacakan Yaasin
al-fatehah buatnya
semoga rohnya dicucuri rahmat 

siapa dia?
dia kakak kepada arwah ayah
satu-satunye keluarga belah ayah yang aku kenal rapat
disaat mak hilang panduan hidup
sebab kehilangan arwah
dialah yang banyak bagi semangat

sekarang,
lepas 8 tahun arwah ayah meninggalkannya
dia pula yang menyusul

sedih bile terkenangkan
lagilagi bila dah lama sangat tak jumpa
obek,
adik doakan obek sejahtera bersama para muslimat solehah
semoga rohmu dicucuri rahmat

**
Tuhan, banyaknya ujian yang Kau berikan padaku akhir-akhir ini
terima kasih Tuhan :')
mungkin aku terpilih untuk menghadapinya
semoga dengan ujian yang diberikan, iman ku semakin bertambah kuat
kadang aku tak kuat menghadapinya
maka, berikanlah aku kesabaran
Aminn
selagi saya kuat saya akan terus dan terusss tersenyum walau hati saya menangis :')
psstt : i really need somebody's shoulder to cry on. :'(

No comments:

Post a Comment