Saturday, November 19, 2011

aku terima nikahnya

Alhamdulillah,
dengan hanya sekali lafaz
Hanaliya binti Su'udi sudah rasmi menjadi isteri muhammad Hafis bin Zainon

Maka, bermulalah fasa baru dalam hidupnya
dan walaupun bibir ini tersenyum riang
namun tetap ada sayu yang disimpan
dia sudah menjadi milik orang
ya,kakak saya sudah menjadi isteri orang
buat abang Hafis
tolong jaga kakak saya elok-elok ye
die tu cengeng sikit
jadi,jangan garang-garang sangat dengan die\

and for readers (and some silent readers too) 
some photos for ya =)

Debaran pengantin lelaki

bersama bunda

debaran pengantin perempuan

cincin yang membawa erti hidup

siburuk dan sicantik rupa.hehe

ayu bersimpuh

we love u.seriusly LOVE u

buat sang suami

dupdapdupdap

chill yaw!

kopeng carong.

bila kita akan bersatu?

saat semakin hampir

buat perangai sendiri

adui,cuaknya!

aku nikahkan dikau!

aku terima nikahnya ~


simbolik cinta (~ ,^)

alhamdulillah,sah!

sebahagian keluarga pengantin lelaki

sebahagian keluarga pengantin perempuan

No comments:

Post a Comment