Monday, July 9, 2012

membebel aje~ : merempat part II

Assalamualaikum 


" Awak, kite on the way nak ke USM, sorangsorang."
"As? die kena balik rumah. ade urusan"
" tido jela kat manemane, tak kesah pon"



oke, reaksi ni mengundang kepada bebelan yang amat panjang dari orang yang terbabit

" awak sorang? biar betul? as mane? nak tido mane? sorangsorang? blablablablabla" (panjang lagi sebenanye mesejnye)


reaksi aku?

dalam hati : '' Hahahahahaha, macam pakcik pakcik la die ni. membebel aje~ "


di mulut : '' Hehe, jangan risaulah. tumpang bilik junior ni ha"


dan dijawab dengan

" hehe..hehe..jangan hehe sangat. suke tau die ni. Berani pulak nak stay sorangsorang gelapgelap. sure ni kat bilik junior? jangan tipu"

yang paling taktahan bile aku cakap aku nak tido kat surau sorangsorang. beliau berpesan



" nak tidur, tidur kat penjuru. jangan tidur kat tempat yang senang orang nak usha. pastikan triple level safety awak tu"

hahaha, so sweet of you la pakcik.
and awak buat kite terharu

u know what? makin awak membebel makin kite suke
sebab dari situ kite tau tahap mane sayang awak kat kite
and kite akan ingat katakata ni

" selagi saya tak ade depan awak, selagi tu saya risaukan awak"


psstt : kadangkadang tak perlu ade official relationship untuk tunjukkan sayang kite pada seseorang. :')

No comments:

Post a Comment