Tuesday, January 25, 2011

kenape bantal itu yg perlu dipersalahkan??

sadis..sangat sadis!!bantal itu xjahat..tapi knape bantal itu yang harus dipersalahakn
kesian kat bantal itu..:'(
gambar sekadar hiasan

ye,bantal itu xpatut dipersalahkan..kau sendiri yang tido sebarang farieda!!haish.
errr..aku xtau knape kah pagi2 mase bangun nk g kelas aku trase sangat sakit la tengkuk aku nih..
so,aku pon ngetest aliran pusingan kepale aku nih..
ok,mule2 pandang kanan..kire smpai 8x--> ok
pastu pandang kiri pulak--> failed!!!
saket giler tengkuk aku..dah sampai tahap teleng kepala sebelah..waiyoh,macamane la agknye gaya aku tido smlam ek??adekah gaya bebas??kuak lentang??kuak kupu2??ataupon kuak ajo??yang itu aku xpasti la nyah..bile sampai ke kelas jek makin menjadi2 saketnye,..aku pon sampai terteleng2 bile nak menengok org..
aiseh..hahaha..

tips salah bantal
orang kate nak ubat salah bantal ni senang jek..jemur bantal tuh kat tengah panas then smack down leher korang dengan bantal yang dah dijemur tuh,,waiyoh!!smack down tuh..
errr,pertanyaan!!!pe relevannya bantal itu dijemur dan tibe2 smackdown leher pastu trus baik??errr..pk2..
ok,aku rase rasionalnye mungkin la kan..mungkin..erm,mungkin [ok,cpt pk!!]
mungkin bantal tuh dah lemau sebab selalu dihentam oleh kepalahotak kite + banyak sangat air liur dah terlarut dan bile dijemur die jadi lebih garing dan lebih bersemangat..so,bile die smack down kepale kite tuh simbol die balas dendam kat kite sebab kite selalu meninggalkan air liur kat die
''hah,hamek kau!!suke tinggalkan airliur kat aku!!''
jadi,bile leher kite terkena penangan smack down beliau mungkin die akan tersedar dari kesilapannya..
''oh,maafkan aku sang bantal..aku janji xbuat lagi**'' -->jnji seketika
err,maaflah..aku agak cerin nak gune cara tuh ye..so,skrg aku hanya la mengurut dan terus mengurut tengkuk ni..2 3 ari ni baiklah die kn kn..semuge la baik cik tengkuk nih..kalo x terpakse la aku menjadi manusia teleng.[huh,xmo2!!]..semoga cepat sembuh ye tengkuk~ 

pssst : tips bita utk sembuh dari sakit tengkuk ialah teruskan tido dan banyakkan tido..adekah relevan??nguahaha~

No comments:

Post a Comment