Wednesday, January 26, 2011

.mAaf,nAk eMo kEjap.


Kadang-kadang aku jadi benci ngan diri aku sendiri..kenape?aku susah untuk wat keputusan
Tu kelemahan aku.sampai kan in the end aku akan wat keputusan yang salah..bukan sekali-sekala tapi berkali-kala [kata ganda baru].aku akan selalu diselubungi dilema.haish,whats wrong with me??
Ohh,kamonla..hal simple bleh jadik complicated??
[Terase ingin mencarut..tapi mak xpnh ajar ..berdosa!!]


Entahlah..aku benci jadik dewasa..banyak sangat kena fikir..kan best kalo aku boleh jadik budak-budak untuk selama-lamanya macam  dalam dunia peter pan.hati ni..hati ni yang selalu berperang ngan emosi..
Ok..aku silap.aku sangka aku tabah..aku sangka aku kuat..tapi itu sumenye sangkaan semata..realitinye??hati aku macam paper tosai[ade jual kat kedai mamak] yang rapuh dan masam.
Kadang-kadang aku rase lonely walaupon aku dikelilingi orang-orang yang ramai kat sekeliling aku..
Entah,kenape la aku terasa macam diri aku ni selfish dan xberguna..aku selalu dipangkah..ye,aku memang xperfect..aku clumpsy..selalu bertindak tnpa fikir panjang..
Aku perempuan kawan..selalu berperang dengan emosi..kau mungkin nak aku wat yang terbaik tapi aku tetap manusia..kadangkala aku tersadung kat mana-mana jalan..so,apelah salahnye kire kau hulurkan tangan sambil tersenyum sambil berkata
‘’its ok kawan,aku pon selalu tersadung macam kau jugak’’
bukan merentap  tangan dan paksa aku bangun semula sambil menyalahkan langkah aku yang xbetol sehingga aku boleh tersadung..


Tapi,kalau kau dah berputus asa dengan aku..maafkan aku..mungkin aku terlalu banyak menyusahkan kau..mungkin aku rase aku xperlu wujud dalam hidup kau kot..terima kasih sangat sebab selalu nasihatkan aku,marahkan aku kalau aku silap..aku sangat hargainya...
Dan aku terpikir,mungkin benda ni jadik sebab aku semakin kurang mendekati Tuhan..terlalu alpa dengan duniawi semata.astagfirullahal’azim


Pssst : La Tahzan farieda!!kau kuat!!anak su’udi xboleh manja!!kene kuat macam ayhnye!!yeah..:’)

No comments:

Post a Comment