Friday, October 21, 2011

bizi gila tahap tenuk melayan tetamu kat zoo

haih!!haih!!haih
sangat busy la sekarang
benci sangat-sangat keadaan macamni
jadi tension pun ade

xdapat nak update blog dengan hati yang gumbira

xtau kenapa  dalam dua minggu ni airmata mudah sangat mengalir
macam-macam masalah timbul
mungkin kurang kasih sayang kot\
inilah itulah.
mintak nyawa~

keterlaluan busy aku ni sampai

meja study berterabur dengan fail-fail,botol air,cawan yang 3 hari xbasuh
katil pon bersepah dengan incek mickey kemana cik stoberi kemane,cadar tak tegang (kalau kat hostel dulu mesti dah kena denda ni)

kain seminggu xbasuh (oke,jangan kawen dengan aku sebab aku pemalas-->ADA AKU KESAH?)
''maafkan saya incek-incek sekalian.mungkin hari isnin baru saya kemas anda ya'' kata aku kepada mereka


sometimes aku rasa tension menggila menguasai diri (tuuu diah hiperbola ayat)
dan moody membelenggu sampai effect kat orang persekitaran(maafkan aku kawan)
kadang-kadang aku tak sedar keter'emo'an aku sendiri.


disini aku nak mengambil kesempatan untuk meminta maaf kepada sesiapa yang pernah disakiti hatinya olehku (dush!sekeh kepala sendri sebab buat ayat skema!)

maafkan kami.maafkan kami.maafkan kami.maafkan kami.berapa banyak maaf dah!
* mak pesan kalau nak tenang kan hati mintak maaf kat semua orang dan paling penting kepada TUHAN*


.chiao dulu.
berjumpa lagi dihari dan waktu yang sama (ni ayat tv)

berjumpa lagi dilain waktu
~assalamualaikum~


psstt : Doakan kelancaran program PESTA BOLA JARING hari sabtu dan ahad ni ye. (lepas ni takmau terbabit dengan aktiviti camni lagi dah.) mari datang beramai-ramai di stadium olahraga USM  :)

2 comments: