Monday, October 10, 2011

Kalau Ada jodoh




such a nice novel to read guys
oke, nak bagi amaran dulu kat lelaki-yang-taksuka-baca-novel
SILA JANGAN BACA ENTRY INI

haha,oke proceed,
taknak cerita panjangpanjang sangat
cume,aku suke sangat watak PYAN dalam cerita nih
Pyan ade skuter dan kereta (aku lupe ape name kereta die) tapi die prefer naik skuter
die suke panggil name orang dengan nama yang klasik
die panggil adik die TIJAH 
rambut die panjang dan die sangat berjiwa rock
tapi demi MARINI die sanggup potong rambut
tapi rupe-rupenye kaki-pop-yeyeh
die panggil MARINI dengan name MA (xkelas giler~)
sebab die ade sejarah dengan orang yang bernama RINI
die manja dan masih makan bersuap dengan mak die even umor dah tua bangka
ade makcik yang sebaya dengan die nama pia
time merajuk je nak balik rumah nenek
die gilergiler dan ego
suke carik gadoh dengan MARINI
die seorang pelukis
die sangat sederhana
even die nakal tapi die tak jahat, die masih berpegang pada agama dia 
(ayah die pun seorang ustaz)
MARINI jatuh hati kat die time die nyanyikan lagu WARISAN WANITA TERAKHIR
mase surprise birthday party MARINI
(dan aku dapat bayangkan betapa sweetnye die nyanyi lagu tu sambil petik gitar)
dan konklusinya
''PYAN,saya jatuh hati dengan watak anda!!''

dan sebab itu aku tukar lagu blog aku kepada lagu yang sedang korang dengar
''WARISAN WANITA TERAKHIR''

psstt : sinopsis? haaa,bace la sendiri. korang nilai sendiri la best ke xbest.tapi aku gelakgelak bace dengan kenakalan pyan nih.

No comments:

Post a Comment