Thursday, December 8, 2011

alahai friendster ooi~

Assalamualaikum,
selamat malam semuanya
hepi lah anda walaupun anda sememangnya tak hepi 
(ape kau merepek ni labu?)

oke,maaf
aku tau lately ni kenape tah
macam hyperactive sangat nak update blog memanjang
dan aku tau anda yang meng'follow aku pastinye rasa bosan
yela,blog i tak hot macam hamis jalikha,
tak giler macam zack zukhairi
tak segojos Fatin Liyana
tak sealim blog Syahirul
(E.N.O.U.G.H!)
eh?

haaa, korang tau kan
sebelum kelahiran pesbuk 
(atau orang kampung aku panggil facebook)
mesti ramai antara kite yang jadi peminat setia friendster
memang wajib la nak buat account friendster
sape takde friendster ketinggalan jaman
(haha, gile betol sape cakap camtu kan)

then,tadi
tibatiba terlintas kat kepalahutak aku ni
'eh,macamane la rupe friendster aku agaknye sekarang ye'
jadi aku pon menekan la 'friendster'
then mase nak log in tu aku dah rase pelik
ape pasal pesen die dah lain
oh,oke..baru update pada new friendster
sebab mulemule die keluar bende alah ni


oke,then aku klik return to homepage
lepas dah log in die soh setting apekebende tah
siap soh pilih avatar
(=,='')
oke,layankan je

lepas tu die jadi macamni pulak


apekejadahnye ini?
apa neraka.
haha
gue tak paham langsung
mane peginye gambogambo lame aku?
mane peginye komenkomen mereke?
ape semua nih?
hahaha
badigol!pulang balik gambo lame aku
waaaa..

dan akhirnya,

setelah puas mencarik
yeah..
aku jumpa jugak butang 'deactivate'

selamat tinggai friendster
selamat tinggal kawankawan friendster
kite berjumpe di pesbuk
~haih~

tak payah nak over eh frenster, orang dah takminat dengan hang lagi dah
(woah,ayat kejam!)

No comments:

Post a Comment