Friday, December 30, 2011

kelas seni

Assalamualaikum
 salam kedamaian buat semua
V(^^,)V

disini,
aku nak berkongsi kan 
sedikit hasil contengan kelas seni aku
eh,aku budak seni ke?
bukan!bukan!
kelas seni aku = kelas ekonomi
yang memboringkan
i'm sorry Dr.
its not that u're boring, but it is me who are not paying attention
thehehehe~
but AMARAN KERAS untuk korang
hasil contengan aku memang taraf budak darjah 1 yang baru pandai melukis matahari ditengah bukit
kalau taksuka
.
.
.
.
.
.
.

chomelnye die~ wakakaka
.
.
.
oke,check it out y'all

.
.
.
cici dan goku (cici xmenjadik!)
kelas ekonometrik, 12.30pm, 300911
berangan dah kawen.hahah
serabut rambut.haha
bab rambut oke,tapi nak tacap muke memang failed! haha
oke,ni lakaran kasar je

oke, aku memang xpandai lukis mata.huuuu
dan telinga tu capang
cubaan katun bertudung 

anganangan baju raya

..............oke,thats all.........

psstt : ramai tanya kenapa signature aku dimulakan dengan S. oh,nama 1st boipren aku mule dengan huruf s. nama dia Su'udi. ya, he's my 1st love..sori incek awak,anda yang ke2. =P dan signature aku adalah nama SAFA means Su'udi+Asma+Family+Adik. means, aku akan bawak mereka kemane saje aku pegi. (^^,)//





No comments:

Post a Comment